czwartek, 23 października 2014

Koniec Switchin MMO!

Jak już może wiecie od OrłaPL (switchinmmo.pl.tl), SwitchIn został zamknięty, z powodów finansowych.

Odpowiedź jaka dostał OrzelPL od adminów:
"Switchin was unfortunately shut down. It was costing more per month to rent the server than keep it going unfortunately. Online games unfortunately have a higher cost to run. Apologies for the bad news. The game won't run anymore since Simon was the technical help behind the game and he isn't helping anymore. [...] Thanks for helping support Switchin over the years. Thanks OrzelPl. I remember you guys. If I could make an MMO myself, I would of made a sequel. Unfortunately they are hard to do. Take care and please pass the news along to anymore who still cares."

Naprawdę, będzie mi brakowało tej gry, miałem jeszcze jakieś nadzieje, że jeszcze gra zostanie właczona, co jakiś czas sprawdzałem, czy gra działa, czy też nie. Niestety to co zobaczyłem dziś na stronie Orła rozwiało wszelkie watpliwości...

Dziękuję wszystkim, których zdążyłem poznać na polskim serwerze, dziękuję za wszystkie chwilę przez te około 4 lata, te pozytywne i nieco gorsze, a było ich wiele. Dzięki wszystkim, którzy kręcili filmy, pisali jakieś strony o tematyce tej gry. Dzięki Wam przybywało graczy. Poznałem wiele ciekawych ludzi, niektórych bardziej prywatnie, niektórych mniej.

Jeśli ktoś pamięta mnie z gry i chce kontaktu to zapraszam by napisać na mojego e-maila: tigermmo2@gmail.com zawsze odpowiem.

I tak właśnie zakończył się SwitchIn, jeśli chcesz powspominać dobre chwile to zapraszam na moja stara stronę: www.switchin-mmo-tiger.pl.tl lub na inne również znanych graczy, których linki znajdziecię po prawej stronie.

Może kiedyś, stworzę jakis chat, gdzie będzie można popisac sobie z dawnymi graczami SwitchIn!

Jeszcze będzie jeden post podsumujacy wszystko co było, dodam screeny, które nie były udostępniane a mam je na dysku!

Jeszcze raz, dzięki za wszystko! Pamiętajcie, SwitchIn, to jedna rodzina!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz